Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι η Flowbird;

Η Flowbird είναι μία απλή υπηρεσία η οποία επιτρέπει στους οδηγούς να πληρώσουν για την στάθμευσή τους χρησιμοποιώντας το κινητό ή τον υπολογιστή τους.

Πώς γνωρίζει ο αστυνομικός ότι έχω πληρώσει την στάθμευσή μου μέσω της Flowbird;

Ο αστυνομικός που περιπολεί έχει στα χέρια του μία κινητή συσκευή η οποία τον ενημερώνει για όλες τις τρέχουσες και έγκυρες πληρωμές στάθμευσης οχημάτων. Δεν χρειάζεται να τυπώσετε την απόδειξη πληρωμής σαν απόδειξη ότι πληρώσατε. Εντούτοις, μπορείτε να τυπώσετε μία περίληψη των πληρωμών σας μέσω της ιστοσελίδας my.flowbirdapp.com

Μπορώ να χρησιμοποιήσω τον Flowbird λογαριασμό μου από οπουδήποτε;

Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στη Flowbird για να πληρώσετε την στάθμευσή σας απ οπουδήποτε. Ο Flowbird λογαριασμός σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί οπουδήποτε στον κόσμο χρησιμοποιείται η υπηρεσία. Επισκεφτείτε τις Τοποθεσίες για να δείτε που είναι διαθέσιμη η υπηρεσία.

Αγορά και Πληρωμή

Είναι ασφαλής η πληρωμή;

Ναι, οι πληρωμές σας μέσω του Flowbird λογαριασμού σας είναι εξαιρετικά ασφαλείς. Το σύστημα πληρωμής της Flowbird είναι πιστοποιημένο με Payment Card Industry (PCI) πρότυπα.

Ποιό είναι το κόστος της υπηρεσίας;

Η εγγραφή στην υπηρεσία της Flowbird είναι δωρεάν.
Απλά δημιουργείστε τον λογαριασμό σας στο my.flowbirdapp.com ή μέσω των Google playstore (Android) ή Apple IOS (iPhone) εφαρμογών.
Καταχωρείστε τον αριθμό πινακίδας του οχήματος που θα παρκάρετε.
Κατά την διάρκεια της πρώτης σας συναλλαγής με την Flowbird, θα εισάγετε τις πληροφορίες της πιστωτικής/χρεωστικής, οι οποίες αποθηκεύονται ασφαλώς ώστε να μην χρειαστείτε να τις ξαναεισάγετε. Όταν επιλέγετε να πληρώσετε την στάθμευσή σας με την Flowbird, πληρώνετε την σταθερή αμοιβή που έχει οριστεί από τον διαχειριστή (ιδιωτική εταιρεία, τοπική αρχή, πανεπιστήμιο, νοσοκομείο κ.α.) στην τοποθεσία όπου παρκάρετε συν μία επιπλέον αμοιβή χρήσης της υπηρεσίας Flowbird. Θα ενημερωθείτε για το συνολικό ποσό της συναλλαγής πριν την επιβεβαίωση της πληρωμής και της έναρξης του χρόνου στάθμευσής σας.

Διαχείριση Λογαριασμού

Μπορώ να καταχωρήσω πάνω από ένα οχήματα στον λογαριασμό μου;

Όταν εγγράφεστε, χρειάζεται να καταχωρήσετε τον αριθμό πινακίδας του οχήματος με το οποίο παρκάρετε. Σε μεταγενέστερο στάδιο, μπορείτε να προσθέσετε/καταχωρήσετε και άλλα οχήματα στον λογαριασμό σας μέσω της σελίδας Ο Λογαριασμός μου, ή όταν πραγματοποιήσετε την επόμενη συναλλαγή σας.

Πώς μπορώ να αλλάξω τον αριθμό του τηλεφώνου μου;

Μπορείτε να τροποποιήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία μέσα από την σελίδα Ο Λογαριασμός μου της ιστοσελίδας Flowbird my.flowbird.com

Η τρέχουσα συναλλαγή μου δεν φαίνεται στο ιστορικό. Γιατί;

Οι τρέχουσες συναλλαγές δεν φαίνονται στο ιστορικό αλλά στην σελίδα των τρεχουσών συναλλαγών. Η πιό πρόσφατη συναλλαγή θα φανεί στο ιστορικό συναλλαγών μετά την λήξη της.

Πώς μπορώ να απενεργοποιήσω τις επιλογές που αφορούν τα μηνύματα SMS;

Αν έχετε επιλέξει την αποστολή υπενθύμισης από τον λογαριασμό σας Flowbird, θα εμφανίζονται αυτόματα όταν πραγματοποιείται μία συναλλαγή. Για να εμποδίσετε την αποστολή μηνυμάτων υπενθύμισης, χρειάζεται να τροποποιήσετε τις επιλογές σας στις ρυθμίσεις της συσκευής σας.
Δε μπορώ να δημιουργήσω έναν λογαριασμό.
Όταν εγγράφετε έναν λογαριασμό, παρακαλούμε σιγουρευτείτε ότι όλα τα απαιτούμενα πεδία έχουν συμπληρωθεί σωστά. Αν αυτό δεν λύσει όποια προβλήματα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών συμπληρώνοντας και αποστέλλοντας αυτήν την φόρμα.

Όταν προσπαθώ να εγγραφώ, το κινητό μου ή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου απορρίπτονται, τι μπορώ να κάνω;

Αν δεν υπάρχει σφάλμα στον αριθμό τηλεφώνου ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση που εισάγετε, αυτό σημαίνει ότι τα στοιχεία είναι καταχωρημένα σε έναν άλλον υπάρχοντα λογαριασμό.
Αν έχετε ήδη δημιουργήσει έναν λογαριασμό με τις ίδιες πληροφορίες, πρέπει είτε να αλλάξετε, ή να τις διαγράψετε.
Αν συνεχίζετε να αντιμετωπίζετε δυσκολίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών συμπληρώνοντας και αποστέλλοντας αυτήν την φόρμα.

Μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου;

Ναι, μπορείτε να διαγράψετε τον λογαριασμό σας και τις λεπτομέρειές του. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών συμπληρώνοντας και αποστέλλοντας αυτήν την φόρμα.
Ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε μετά από 3 αποτυχημένες προσπάθειες εισαγωγής λανθασμένου ΡΙΝ/κωδικού.
Μετά από 3 αποτυχημένες λανθασμένες προσπάθειες, ο λογαριασμός σας θα μπλοκαριστεί. Θα πρέπει να ξαναδημιουργήσετε ένα νέο PIN/κωδικό  μέσω της επιλογής "ξέχασα τον κωδικό PIN ή τον κωδικό πρόσβασης".

Μπορώ να κάνω λήψη της εφαρμογής Flowbird σε μία άλλη χώρα;

Ναι! Μπορείτε να κάνετε λήψη της εφαρμογής Flowbird σε διάφορες εκδόσεις από το Apple (IOS) Store και το Google (Android) Playstore. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε διάφορες χώρες. Αν το smartphone σας δεν είναι συνδεδεμένο σε αυτές τις εφαρμογές, δεν θα μπορέσετε να δείτε και αυτήν την εφαρμογή.

Χρήση της υπηρεσίας

Καταχώρησα λάθος κωδικό τοποθεσίας όταν έκανα την flowbird συναλλαγή στάθμευσής μου;

Δυστυχώς η συναλλαγή δε μπορεί να ακυρωθεί ή να αλλάξει σε αυτό το στάδιο. Χρειάζεται να κάνετε μία άλλη έγκυρη συναλλαγή με την σωστή τοποθεσία. Αλλιώς μπορεί να πάρετε κάποιο πρόστιμο.
Έχω λάβει ένα πρόστιμο.
Η Flowbird δεν είναι υπεύθυνη αν έχετε λάβει ένα πρόστιμο.
Παρακαλούμε πάντα να ελέγχετε αν οι συναλλαγές σας έχουν επιβεβαιωθεί και/ή αν είναι στο ιστορικό συναλλαγών του Flowbird λογαριασμού σας. Χρειάζεται να ελέγχετε αν όλες οι λεπτομέρειες και πληροφορίες (αριθμό πινακίδας και τοποθεσία) που παρέχετε είναι έγκυρες. Αν λάβετε ένα πρόστιμο και πιστεύετε ότι η στάθμευσή σας ήταν έγκυρη. Δικαιούστε να ou receive a PCN and you believe that your parking session was correctly confirmed. You are entitled to προσφύγετε στον διαχειριστή της περιοχής όπου έχετε σταθμεύσει. Πρέπει να προσκομίσετε τις αποδείξεις της έγκυρης στάθμευσης που είχατε πραγματοποιήσει.

Πώς μπορώ να επιβεβαιώσω ότι η συναλλαγή/διάρκειά μου είναι έγκυρη;

Αν έχετε επιλέξει την υπενθύμιση μέσω email, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης της συναλλαγής. Αν δεν έχετε επιλέξει την επιβεβαίωση μέσω email, μπορείτε να επιβεβαιώσετε την συναλλαγή σας μέσω των τρεχουσών συναλλαγών. Η διάρκεια στάθμευσης δεν θεωρείται έγκυρη μέχρι να την επιβεβαιώσετε. Μόλις ο χρόνος στάθμευσης λήξει, η συναλλαγή σας θα εμφανιστεί στο ιστορικό συναλλαγών.

Θα λάβω αυτομάτως μία υπενθύμιση όταν λήγει η χρέωση στάθμευσής μου;

Αν έχετε επιλέξει να λαμβάνετε ένα μήνυμα SMS όταν πλησιάζει ή λήξη της στάθμευσης, τότε ένα SMS θα σας ενημερώνει ότι πλησιάζει η λήξη της.

Μπορώ να λάβω μία σύνοψη των συναλλαγών μου ;

Ναι, στην σελίδα Λογαριασμός/Ιστορικό, μπορείτε να επιλέξετε την εξαγωγή του αρχείου των συναλλαγών στάθμευσης.

Επικοινωνία

Ερώτηση,
πρόταση
ή βοήθεια;

Η εξυπηρέτηση πελατών της Flowbird είναι εδώ να σας βοηθήσει να κάνετε την στάθμευσή σας ευκολότερη!

AppIcon

Αποκτήστε για iOS ή Android